Ingatlanközvetítő blog

Mindenki írjon ide, aki szakmabeli, aki eladó, aki vevő, akinek bármilyen tapasztalata van eladással-vétellel-bérléssel kapcsolatban!

Elérhetőség

Legnagyobb sajnálatomra bekövetkezett egy krach...

Többen felháborodva jelezték, hogy vagy 15x megkapták invitációmat ebbe a blogba.

Nem tudom, hogyan történhetett, én max. 2x hívok meg valakit, gondolom, vagy a rendszer őrült meg, vagy én vagyok még ügyetlen. :(

Mindenkitől elnézést visszamenőleg és előre is! :)

Legyünk konstruktívak!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlankozvetito.blog.hu/api/trackback/id/tr571824182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maqua8 2010.03.09. 16:21:39

Ó, ez gyakori. Ne is törődj vele!
Én is megkaptam és ez a lényeg!
Sok sikert! :)

irisz99 2010.03.10. 13:48:18

Jobb többször megkapni, mint egyszer sem!
süti beállítások módosítása