Ingatlanközvetítő blog

Mindenki írjon ide, aki szakmabeli, aki eladó, aki vevő, akinek bármilyen tapasztalata van eladással-vétellel-bérléssel kapcsolatban!

Elérhetőség

Mit várnak az ingatlanközvetítőtől?

Mitől érzik az eladók, hogy a közvetítő megdolgozott a pénzéért?

Ha gyakran tesz látogatást egy-egy "vevővel" az ingatlanban?

Ha "nagyon benne van", azaz mindent tud az ingatlanról, a környékről, a vételi lehetőségekről?

Ha kellőképpen erőszakos akár az eladónál, akár a vevőnél?

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlankozvetito.blog.hu/api/trackback/id/tr411813525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1978M 2010.03.09. 19:06:16

Mindenki volt/van/lesz eladó és/vagy vevő.
Miért gondolja valaki a csillagászati árat tartani saját lakásánál, amikor ha ő válik vevővé, mélyen felháborodik, hogy a lakást sokra tartják.
Nehéz ezt megértetni sokkal...

leving · http://www.budaiotthon.eoldal.hu 2010.03.09. 20:32:39

Van egy eladóm. Mesés.
Ilyet kívánok minden közvetítőnek.
Jó helyen van az ingatlanja, de semmi más jót nem mondhatok el sem róla, sem a lakásról.
Barátságtalan, kelletlen, hajlíthatatlan. Már 3 db 40 M feletti ajánlatot hoztam neki, de ő még mindig az 50M-ról álmodozik.
Elvittem egy kivitelezőt, aki árajánlatot közölt vele a felújításról. Ez kb. 15M-ra rúgott volna.
Nem sürgős neki, hiába. A csodára vár.
Én most merészen lejjebb tettem az árat, oda, ahol szerintem már lehet tárgyalni. Ez még mindig magas, de meglátjuk. Sajnos minden mutatás előtt gyomorszorításom van.
De annyit mutattam már, hogy bennem van a görcs: El fogom adni! Azaz, vevőt találok rá!
Drukkoljatok, illetve hozzatok nekem vevőt rá! :)
süti beállítások módosítása