Ingatlanközvetítő blog

Mindenki írjon ide, aki szakmabeli, aki eladó, aki vevő, akinek bármilyen tapasztalata van eladással-vétellel-bérléssel kapcsolatban!

Elérhetőség

Egyik ingatlanom - állapotát és helyzetét tekintve - eleve túlárazott volt másfél évvel ezelőtt. Hosszas győzködés után sikerült kb. 10%-kal levinnem az árát. Az elmúlt évben három vételi ajánlatot kaptunk rá, az árak a meghirdetettnél 20%-kal alacsonyabbak voltak. Persze eladó súlyosan nehezményezte, kikérte magának. Elvittem egy kivitelezőt, aki pontosan felmérte a ház állagát, műszaki avultságát és meghatározta a felújítási költséget, melyet tudattam eladómmal. Ez sem segített, a szokásos módon járt az agya: mit akarok venni, hol és ezért mennyi pénzt "kell" kapnom ingatlanomért.

Most egy "folyóház-béli" kolléganő az eredeti ár fölé ment 15%-kal és így vette megbízásba a holmit.

Eszem megáll: mire föl?

A sikerre való tekintettel?

Bár sokszor mutattam az ingatlant, elég tetemes munkám is volt benne, fájó szívvel bár, de felmondtam a szerződést.

Vannak Nektek is ilyen tapasztalatotok?

És vajon mi motiválta említett kolléganő ötletét? Nekem van egy tippem erre...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlankozvetito.blog.hu/api/trackback/id/tr271891921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása